Hírlevelek
Regisztráció
Orvosok a hálón
Orvosok
Dr. Buk János
Kérdezzen!




Dr. Buk János
Jász-Nagykun-Szolnok

55991
Tisztelt Doktor Úr!
Két hete ablation estem át.Az újonnan felírt gyógyszereim között szerepelt a Bisoblock 5mg is.Itthon elolvastam a mellékhatásait és nem volt kedvem bevenni,mert azt írták benne,hogy nem javasolt egyidejű szedése rilmenidin és propafenon származékokkal.Ilyen gyógyszerek is voltak az újak közt.Az orvosom először meglepődött,mikor felhívtam,hogy bevegyem-e.Végül azt mondta,ha felírta,szedjem.Négy napja szedem ,reggelente 1/2-et.Aznap estétől van nehéz légzésem,hányingerem,alvászavarom,szaladgál rajtam a hideg,görcsöl a lábszáram,fáj a fejem.Ma úgy döntöttem abbahagyom,de a használati utasítás szerint csak fokozatosan szabad.Ma péntek este van,orvosom csak hétfőn délután lesz.Kérem Önt mondja meg,négy fél szem után mit jelent a fokozatosság.Holnap reggel negyed szemet vegyek be?Hány napig?Válaszát előre is köszönöm!
Attól tartok a válaszadással már elkéstem, azért megírom a véleményemet.
A Bisoblock szedését ennyi idő után minden gond nélkül el lehet hagyni, a fokozatosság csak több hónapos nagyobb adag szedésére vonatkozik.
A jelzett gyógyszerekkel együtt adása azért nem ajánlott, mert a Propafenon-nak is van szív lassító hatása, amit a Bisoblock fokoz. Természetesen az elrendelő orvosa ezzel tisztában volt, mégis amennyiben mellékhatások jelentkeznek, a szert el kell hagyni.

Üdvözlettel
dr.Buk János

54537
Hi Zsolt, Found your page trying to find some info about doing buneisss in Budapest.I was born there, just got home from 10 days for the first time in almost 25 years.Just couldn't spend more time. Like to visit more often, and to make that happen I was thinking about finding a way of doing buneisss there. One of the things that screamed at me was that while the level of conversational English by most people we encountered was great, it is sorely lacking for a buneisss environment. It got to the point where we started taking pictures of signs, menu's and adds because the lost in translation scenarios we encountered were just too funny for people to believe in the US without a picture. I am still processing some of the pics and would love to offer them as a pic of the day if you are interested. Any way, appreciate any info you can shed. Corwyn

53701
Kedves Doktor
Ne haragudjon, hogy levelemmel zavarom, de annyira félek, ezért szeretnék valamit kérdezni. 26 éves lány vagyok.
Időnként érzek a szívemben olyan furcsa lebegést, ami csak néhány másodpercig tart. Voltam már kardiológián többször is, nem találtak komolyabbat, csak mitralis prolapsust, de azt mondta nem komoly.
Tehát valószínű hogy nálam Extrakardiális-ok, vagyis a szíven kívüli tényezők felelősek a ritmuszavarok kialakulásáért?

Mert nagyon stresszes vagyok, szorongok (pánikbeteg) Tudom, hogy ezeket el kellene hagynom, de hát na a pszicháter nem segít, a gyógyszerrel jobban vagyok, de amikor nem szedem mindig visszaesek...

Tehát a kérdés, mennyire veszélyes ez, így hogy nem szív eredetű a ritmuszavart kiváltó ok?
Gondolom azt tudja tanácsolni hogy nyugi, ne stresszeljek. De egyszerűen nem tudok ellene tenni, ha nem szedek antidepresszánst, akkor állandóan szorongok.

Köszönöm válaszát!
Kedves Ifjú Hölgy!

Tényleg benne volt a levelében a válasz is. A mitralis prolapsus egy olyan szívbillentyű mozgási rendellenesség, ami a szív működése szempontjáből teljesen ártalmatlan, veszélytelen.
Ugyanakkor nagyon gyakori, hogy együtt jár, az Ön által leírt jelenségekkel. A lebegés érzés feltehetően szabálytalan szív ütésekből ered, ennek a megélése, érzése az, ami erősebb Önnél, mint más hasonló elváltozású embernél. Próbáljon mindig arra gondolni, hogy az érzése mögött nincs komoly szívbetegség, és ne ijedjen meg, ha érez tüneteket.
A szorongásra meg nagyon jó az antidepresszáns.

Üdvözlettel
dr.Buk János

53213
Kedves Vali e9s Jf3zsi!d6rfclf6k, hogy jf3l e9rzitek magatokat.c9n is je1rtam Genove1ban e9s Ne1polybanifjfa koaombrn. Csode1latos e9lme9ny volt.Tove1bbi kellemes utaze1st. Sikert-vitalite1st.Szia Je1nos

53199
Kedves Andre1s!Sajnos nem tudtam ma menni a szfclĹi e9rtekezletre, de e9rdekelne az edze9s Barnus sze1me1ra, csak me9g nem df6ntf6ttem el, hogy a reneds edze9s vagy a bevezete9s a me1sze1s vile1ge1ba . Ha az utf3bbit ve1lasztjuk, mennyiben kapunk me1st, mint az edze9sen? Ke9rlek edrj vagy hedvj vissza ez fcgyben.Kf6szf6nettelBalatoni Ildikf3 20/287-9125

Összesen: 10 oldal
123456


Bemutatkozás      Rendelő      Kérdezzen!

Dr. Buk János

belgyógyászat, kardiológia
drbukjanos@gmail.com

Szponzorált hirdetések